Campanii de comunicare

125989-200Dimensiunea strategică a comunicării

Client: Opera Comică pentru Copii

Condiții de participare:

Echipe de 3-4 studenți vor primi pe mail (după ce se înscriu pentru participarea în cadrul acestei secțiuni) brief-ul de campanie de comunicare pe care vor lucra.

Brief-ul  pentru ComunicarTe 2018 va fi dat de Opera Comică pentru Copii, ce o are ca reprezentant principal pentru acest eveniment pe Adina Iacob (PR & Marketing online), Alumnus FCRP.

logo OCC

Deadline: 15 APRILIE 2018, ora 17:00;

O prezentare de minim 5, maxim 10 slide-uri care să răspundă brief-ului de comunicare va fi trimisă pe ambele adrese de e-mail, precizând în corpul mail-ului titlul secțiunii ComunicarTe, prenumele și numele, anul și grupa din care fac parte studenții:

diana.dumitriu@comunicare.ro

alex.carlan@comunicare.ro

Mecanism de evaluare:

  • evaluarea juriului de specialitate

Membrii juriului:

24058713_10155929721198044_5295477312410809943_n

 

Adina IACOB, PR & Marketing online, Opera Comică pentru Copii, Alumnus FCRP

 

 

Andreea BURLACU, blogger, consultant în PR și Social Media

Andreea lucreaza de peste 10 ani in industria de advertising si comunicare, iar de 2 este consultant in PR si Social Media pe cont propriu. Ii place sa gaseasca solutii eficiente pentru antreprenori, ONG-uri si business-uri creative. Lucreaza in mod activ cu IAA Romania, CEAE, Canyon Romania si a lucrat de-a lungul timpului cu branduri precum Coca-Cola, Doncafe, Avstore si multe altele.

Persoane de contact:

Lector univ. dr. Diana Dumitriu – diana.dumitriu@comunicare.ro

Lector univ. drd. Alexandru Cârlan – alex.carlan@comunicare.ro

Advertisements